Mięśnie kegla gdzie są

Mięśnie Kegla to mięśnie łonowo-guziczne. U mężczyzn umiejscowione są między nasadą penisa a odbytem. Najłatwiejszym sposobem na ich zlokalizowanie jest chwilowe wstrzymanie strumienia podczas oddawania moczu. To właśnie mięśnie dna miednicy się wówczas napinają.
Wyświetl całą odpowiedź…

Mięśnie należy zaciskać podczas wydechu, a rozluźniać na wdechu. Po trzecie, konieczna jest systematyczność – ćwiczenia wykonujemy po kilka razy dziennie, każdego dnia. Efekty mogą pojawić się już po kilku tygodniach. Pierwsze ćwiczenie to powolne zaciskanie i rozluźnianie mięśni Kegla.

To właśnie mięśnie dna miednicy poprzez swoje skurcze poprawiają ukrwienie łechtaczki odpowiedzialnej za odczucie rozkoszy. Dlatego im bardziej wyćwiczone mięśnie, tym szanse na częstsze, mocniejsze i dłuższe orgazmy zdecydowanie rosną.

Połóż się na placach, nogi ugnij w kolanach, a stopy oprzyj płasko na podłodze i rozstaw je na szerokość bioder. Następnie włóż dłonie pod odcinek lędźwiowy kręgosłupa. Naciskaj lekko lędźwiami na dłonie i napinaj mięśnie pochwy. Utrzymaj, napięcie mięśni i powoli prostuj jedną nogę.

Mięśnie Kegla to mięśnie łonowo-guziczne. U mężczyzn umiejscowione są między nasadą penisa a odbytem. Najłatwiejszym sposobem na ich zlokalizowanie jest chwilowe wstrzymanie strumienia podczas oddawania moczu. To właśnie mięśnie dna miednicy się wówczas napinają.

Mięśnie Kegla to mięśnie łonowo-guziczne. U mężczyzn umiejscowione są między nasadą penisa a odbytem. Najłatwiejszym sposobem na ich zlokalizowanie jest chwilowe wstrzymanie strumienia podczas oddawania moczu. To właśnie mięśnie dna miednicy się wówczas napinają.

Dodaj komentarz