Spis Treści
Waga T4 Caravelle wynosi 1910kg, a całkowita dopuszczalna waga to 2610kg. Silnik zamontowany jest poprzecznie z przodu pojazdu. Silnik ma pojemność 2459 cm3, a moc którą osiąga to 150KM, czyli 110kW, którą osiąga przy 4000nm/1900obr. Volkswagen Caravelle 2.5 TDI wyposażone jest w silnik diesla.
Ile waży VW Transporter t6?
Długość | od 4904 mm do 5304 mm |
---|---|
Rozstaw osi | od 3000 mm do 3400 mm |
Wysokość | od 1970 mm do 1990 mm |
Masa własna | od 2039 kg do 2567 kg |
Masa całkowita | od 3000 kg do 3080 kg |
Ile waży VW T5 Multivan?
Wymiary tego modelu T5 Multivan to 4890mm długość, 1904mm szerokość i 1945mm wysokość. Waga T5 Multivan wynosi 2374kg, a całkowita dopuszczalna waga to 3000kg.
Ile ładowności ma T4?
Volkswagen T4 2,5 TDI plandeka, ładowność 1290kg.
Ile waży VW Caravelle?
Długość | od 4904 mm do 5304 mm |
---|---|
Rozstaw osi | od 3000 mm do 3400 mm |
Wysokość | 1990 mm |
Masa własna | od 2020 kg do 2422 kg |
Masa całkowita | 3080 kg |
Ile waży T5 Caravelle?
Nadwozie | |
---|---|
Rozstaw osi | 3400 mm |
Masa własna | 1813 kg |
Prześwit | 165 mm |
Masa całkowita | 3000 kg |
Ile AdBlue do VW T6?
Uzupełnianie AdBlue®
W zależności od stylu jazdy i modelu, Twój Volkswagen zużywa średnio 1,5-2,8 litrów AdBlue® na 1000 km. Wskaźnik ostrzegawczy poinformuje Cię, kiedy musisz uzupełnić płyn – odpowiednio 2400 km i 1000 km wcześniej.
Ile waży T4 blaszak?
Volkswagen Transporter T4 Van 1.9 TD L MT (68 KM) | Volkswagen Transporter T4 Van 2.4 D L MT (75 KM) | |
---|---|---|
Rozstaw kół tylnych | 1554 mm | 1554 mm |
Masa własna | 1630 kg | 1710 kg |
Prześwit | 150 mm | 150 mm |
Masa całkowita | 2630 kg | 2700 kg |
Ile pali VW T6?
VOLKSWAGEN Multivan w zależności od wersji i pojemności silnika, waha się od 6.0 do 9.2 l w cyklu mieszanym na 100km. Wersją o najniższym spalaniu w cyklu mieszanym jest VOLKSWAGEN Multivan 2.0 TDI L1 Trendline Kombi T6 84KM. Najwięcej spala VOLKSWAGEN Multivan 2.0 TSI L1 Comfortline DSG Kombi T6 204KM.
Jaki silnik Multivan?
Szczególnie dużym zainteresowaniem cieszą się wersje 2.5 TDI ze względu na lepszą dynamikę i większą prostotę względem 2.0 TDI. Można iść nieco pod prąd i wybrać słabszego, tańszego diesla 1.9 TDI (AXB – 105 KM) i poddać go chiptuningowi. Samochody poliftowe, ale jeszcze noszące oznaczenie T5, to już wydatek od 60 tys.