Czy w rossmanie można zwrócić towar

W sklepach stacjonarnych drogerii Rossmann produkty mogą być zwrócone lub wymienione, jeśli są oryginalnie zapakowane i nie były używane (klient nie miał kontaktu z zawartością). Zwrotowi i wymianie nie podlegają artykuły spożywcze oraz parafarmaceutyki, co jest podyktowane względami bezpieczeństwa i higieny.

W sklepach stacjonarnych drogerii Rossmann produkty mogą być zwrócone lub wymienione, jeśli są oryginalnie zapakowane i nie były używane (klient nie miał kontaktu z zawartością). Zwrotowi i wymianie nie podlegają artykuły spożywcze oraz parafarmaceutyki, co jest podyktowane względami bezpieczeństwa i higieny.

W sklepach stacjonarnych drogerii Rossmann produkty mogą być zwrócone lub wymienione, jeśli są oryginalnie zapakowane i nie były używane (klient nie miał kontaktu z zawartością).

W przypadku dostąpienia od umowy oraz reklamacji, jeśli zostanie ona rozpatrzona pozytywnie, to sklep ma 14 dni na zwrot środków za kupione przez nas produkty. W ramach dodatkowych pytań warto skontaktować się z Serwisem Reklamacyjnym Rossmann: tel. 42-61-39-700, e-mail: [email protected]rossmann.com.pl.

Do złożenia reklamacji potrzebujemy dowodu zakupu, którym może być paragon, potwierdzenie płatności online, wyciąg z konta. Wadliwe produkty można dostarczyć do dowolnej drogerii Rossmann. Jeśli nie mamy takiej w pobliżu, możemy reklamację zgłosić drogą pocztową.

Przyjmowane tam są jedynie zwroty artykułów, co do których osoba je rozpatrująca jest pewna, że zapakowane zostały w sposób oryginalny, uniemożliwiający bezpośredni kontakt z zawartością produktu oraz gwarantujący jego niezmieniony skład.

Przy sprzedaży na odległość (np. sprzedaży internetowej) konsument ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od dnia odebrania produktu. Przy sprzedaży stacjonarnej konsument co do zasady nie ma takiego prawa.

Dodaj komentarz